مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: نانوایان ۱۶۰ واحد نانوایی در این شهرستان در اولین دوره مسابقات مهارتی پخت نان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۹۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، کاظم قربان‌پور اظهار کرد: اهمیت و افزایش سهم نان‌های حجیم و نیمه حجیم سبب شد مسابقات مهارتی پخت نان برای اولین‌بار در دستور کار اتحادیه و شورای آرد نان شهرستان کاشمر قرار گیرد و بر همین اساس نانوایان ۱۶۰ واحد نانوایی در این شهرستان با یکدیگر رقابت کردند.

 

وی افزود: آشنایی افراد شاغل در صنعت نان با روش‌های صحیح و استاندارد پخت نان از الزامات ارائه نان باکیفیت است؛ لذا ارتقای مهارت نانوایان، کاهش ضایعات و افزایش کیفیت نان را درپی خواهد داشت.

 

 قربان‌پور بیان کرد: این دوره مسابقات باهدف افزایش مهارت نانوایی و ایجاد رقابت مثبت در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌های شهرستان برگزار شده است.

 

 وی تصریح کرد: مسابقات مهارتی پخت نان کاشمر با شرکت ۳۸ نفر از نانوایان شهرستان در رشته سنگک و لواش برگزار شد که از طرف اتحادیه و دبیرخانه آرد و نان به نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، سهمیه آرد مناسبتی و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

 مدیر جهاد کشاورزی کاشمر خاطرنشان کرد: مربیان و داوران مجرب و پیش‌کسوتان اتحادیه نانوایان این دوره از مسابقات را بر اساس مشخصات کیفی و بافتی نان تولیدی شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار دادند.

 

 

 خبرنگار/محمد جعفرنژاد قوژدی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار